pühapäev, 10. aprill 2016

Väike lind suures metsas.
Täna oli tore päev, sest linnulaulu oli metsaalune täis ning päike rõõmustas ka sama palju mind kui tärkav looduski. Metsas tuleb ikka kõrvad kikkis hoida ja nii ma siis kuulsingi tuttavaid helisid kaselt. Meenusid eelmise aasta oktoobris ning esmakohtumiselt kuuldud helid ja üles ma nad leidsingi. Tore Sabatihaste paar oli keskpäevasel toiduotsingul. Korraks olin isegi kaunis heal positsioonil ning sain mõne kaadri tehtud, siis aga otsustasid nad lennata veidi eemale. Metsa alune oli langenud oksi ja puid risti-rästi täis ning maa lume sulamisest veel väga märg ning pehme. Siin mõtlesingi ma, et küll on hea kui sul on tiivad ja lendad kuhu tahad ning maandud kuhu vaja. Mina aga raiusin end okstepadrikust läbi ja sain veel mõned kaadrid teha toimetamistest. Jälle seati end liikvele ja ikka kahekesi, mina aga jäin maha ning võtsin hoopiski ette kodutee. Kaunid ja nii nõtked on Sabatihased ning olin rõõmus selle kohtumise üle.  

Sabatihane. Long-tailed tit. Aegithalos caudatus













2 kommentaari:

  1. alt kolmas võte on mu meelest mõnna! teised ka, aga see on kuidagi kõnekas

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänud sulle! Siin ta on tõesti selline uhke ja samas veidi kui eputavgi.

      Kustuta